Het biermerk Bavaria geeft een hint dat het wil inspelen op de zweetband-hype

Brabantse bierbrouwer wil als 'hoofd-sponsor' inspelen op zweetband-hype Memphis

13 juni om 07:44

Snel inspringen op de hype, Bavaria gaat het naar alle waarschijnlijkheid doen. Het biermerk kondigt op social media aan dat het 'hoofd-sponsor' van het EK wil worden, doelend op de zweetband van Memphis Depay.

Waar Bavaria precies mee gaat komen, is niet bekend. De Brabantse bierbrouwer kondigt enkel aan dat de social media-pagina’s goed in de gaten moeten worden gehouden. 

Volgens sportconsultant Chris Woerts is het nog niet zo makkelijk om ineens met een nieuwe marketingcampagne te komen. "Daar zit heel veel voorbereidingstijd in. Alle producten moeten ook goedgekeurd worden, aan veiligheidseisen voldoen et cetera", zo vertelt hij in gesprek met NU.nl. "Dat doe je allemaal niet op een namiddag", besluit Woerts, die stelt dat het lastig is om eventuele gadgets (en dus: de zweetbanden) ineens te gaan produceren.

Geen 18, geen alcohol.

 
 
 
 
 
Dit bericht op Instagram bekijken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Bavaria (@bavaria_nl)